Za kakovost javnih vrtcev in šol – primerjalne analize
Ž. Kos Kecojević, L. Marjanovič Umek, N. Šušterič, M. Šimenc in V. Tašner
2012
About the book
V žepnici, ki sledi tradiciji dostopnih predstavitev znanstvenih vpogledov v dejanskost in je pred vami, avtorji in avtorice preverjajo, koliko upoštevanje različnih dejstev (podatkov) s področja vzgoje in izobraževanja velja za nabor ukrepov v šolstvu, ki jih javnosti ponuja Vlada Republike Slovenije. Pri tem se opirajo na podatke, pridobljene iz mednarodne raziskave o dosežkih na področju šolstva PISA in pa na dobro strukturiran nabor primerjalnih raziskav, ki jih že leta pripravljata Eurydice in OECD. Slovenijo smo tako na posameznih področjih, na katera posegajo tudi predlagani ukrepi, primerjali z drugimi državami ter tako posredno preverjali utemeljenost izbranih trditev in ukrepov, ki zadevajo edukacijo pri nas. Pri izboru držav za primerjavo smo si pomagali tudi z mestom posamezne države na lestvicah uspešnosti pri dosežkih na področju treh vrst pismenosti: naravoslovne, matematične in bralne.