Center za študij edukacijskih politk
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Slavko Gaber

gaberSlavko Gaber is associate professor at the Faculty of Eduction - University of Ljubljana. His fields of expertise cover sociology of education (equity, equality, social inclusion...) and education policy studies (power and education; education reforms and organisation; quality assesment and assurance in education...).


Izbor iz bibliografije:

 

Monografije:

GABER, Slavko, MARJANOVIČ UMEK, Ljubica. Študije (primerjalne) neenakosti. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Center za študij edukacijskih strategij, 2009. 191 str. ISBN 978-961-253-041-9.

GABER, Slavko, RUTAR ILC, Zora, LORENČIČ, Ivan, NOLIMAL, Fani, PEVEC GRM, Slava, ERMENC, Klara S., TAŠNER, Veronika. Zakaj Finci letijo dlje?. Nova Gorica: Educa, Melior; v Ljubljani: Center za študij edukacijskih strategij - CEPS, Pedagoška fakulteta, 2006. 274 str. ISBN 961-6039-78-4.

GABER, Slavko, JARDIN, André, SCHLEIFER, James T.. Tocqueville in demokracija : študije o "Demokraciji v Ameriki". Ljubljana: Krtina, 1997; 181 str. ISBN 961-6174-16-9.

GABER, Slavko (ur.). Volilni sistemi. Zbornik. 1. izd. Ljubljana: Krtina, 1996. ISBN 961-6174-05-3.
 

Članki:

GABER, Slavko, CANKAR, Gregor, MARJANOVIČ UMEK, Ljubica, TAŠNER, Veronika. The danger  of inadequate conceptualisation in PISA for education policy. Compare, 2012, vol. 42, iss. 4, str. 647-663. http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03057925.2012.658275, doi: 10.1080/03057925.2012.658275.

GABER, Slavko. Dewey z izkušnjo učenca in učitelja. V: DEWEY, John. Šola in družba. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2012, str. 99-118.

GABER, Slavko. Homo academicus: o tistem, kar ostaja "tuje, ker je preveč domače". V: GABER, Slavko (ur.), ZGAGA, Pavel (ur.), BOURDIEU, Pierre. Homo academicus, (Temeljne razprave). Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2012, str. 257-270.

GABER, Slavko. Belgrade - Ljubljana - Brussels. V: HUDSON, Robert (ur.), BOWMAN, Glenn (ur.), SALECL, Renata. After Yugoslavia : identities and politics within the successor states. Houndmills; New York: Palgrave Macmillan, 2012, str. 192-206.

GABER, Slavko, TAŠNER, Veronika, ZGAGA, Pavel. Autonomy, bureaucracy, administrative burden and quality assurance in education in Slovenia. Bild. Erzieh., sep. 2011, jg. 64, heft 3, str. 259-274.

GABER, Slavko, TAŠNER, Veronika. Réformes et changements en éducation en Slovénie. Rev. int. éduc. Sèvres, sep. 2010, no. 54, str. 171-176.

GABER, Slavko, MARJANOVIČ UMEK, Ljubica. Bralna pismenost osem- in devetletkarjev : za premišljeno uporabo rezultatov mednarodnih raziskav. Šol. polje. 2010, letn. 21, št. 1-2, str. 55-71.  http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/SP/2010/%C5%A0olsko%20polje,%20letnik%20XXI,%20%C5%A1tevilka%201-2, %202010.pdf.

GABER, Slavko, TAŠNER, Veronika, MARJANOVIČ UMEK, Ljubica, PODLESEK, Anja, SOČAN, Gregor. Analiza razlik v dosežkih učencev/dijakov ter analiza primarnih in sekundarnih učinkov družbenih razlik na dosežke učencev/dijakov. Šol. polje, pomlad 2009, letn. 20, št. 1/2, str. 83-125.

GABER, Slavko, TAŠNER, Veronika. Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu. Sodob. pedagog., 2009, letn. 60, št. 1, str. 282-299.

GABER, Slavko. Snapshots of policymaking in a changing environment. V: CHAKROUN, Borhene (ur.). ETF yearbook 2008 : policy learning in action. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, cop. 2008, str. 101-106. ISBN 978-92-9157-566-4.

GABER, Slavko. Segmentation as a form of social reproduction of inequalities in times of inclusive education in tertiary education in Slovenia. V: GARLAND, Paul (ur.). Analysis of educational policies in a comparative educational perspective. Linz: Pädagogische Akademie des Bundes, 2007, str. 89-102.

GABER, Slavko. Spoprijem za hegemonijo ali vaje iz praktične teorije? Sodob. Pedagog ., ISSN 0038-0474, 2007, letn. 58, št. 2, str. 62-80.

GABER, Slavko. Edukacija, socialna promocija in "dedovanje" izobrazbe. Sodob. pedagog. ISSN 0038-0474, 2006, letn. 57, posebna izd., str. 42-53.

GABER, Slavko, ANTIĆ, Milica G. Sto let splošne volilne pravice v Evropi - zgodba o vztrajnosti dobrih rešitev. Teor. praksa, ISSN 0040-3598, 2006, letn. 43, št. 5-6, str. 737-751.

MÜLLER-ROMMEL, Ferdinand, GABER, Slavko. Slovenia. V: BLONDEL, Jean, MÜLLER-ROMMEL, Ferdinand. Cabinets in Eastern Europe. New York: Palgrave, 2001, str. 95-106. ISBN 0-333-74879-4.

GABER, Slavko. Civic education and the concept of differentiated-citizenship. V: LUTHAR, Oto (ur.), MCLEOD, Keith A. (ur.), ŽAGAR, Mitja (ur.). Liberal democracy, citizenship & education. Oakville (Ontario); Niagara Falls (NY): Mosaic Press, 2001, str. 159-175. ISBN 0-88962-781-9.

GABER, Slavko. The state of education in Slovenia. V: KREK, Janez (ur.). White paper on education in the Republic of Slovenia. Ljubljana: Ministry of Education and Sport, 1996, str. 5-27. ISBN 961-6222-03-1.

GABER, Slavko. The limits of democracy : the case of Slovenia. Journal of Area Stud., ISSN 0261-3530,1993, no. 3, str. 57-64.

OBVESTILO! Ta spletna stran za normalno delovanje uporablja piškotke in podobno tehnologijo.

V kolikor ne boste spremenili nastavitve brskalnika, se strinjate z uporabo piškotokov. Več

Strinjam se

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Chrome

Firefox

Interne Explorer 9

Internet Explorer 7 in 8

Opera (stran v angleškem jeziku)

Safari (stran v angleškem jeziku)