Centre for Educational Policy Studies
University of Ljubljana, Faculty of Education

Governing Higher Education Through Crises: The Case of the UK

2 March 2011

Vabimo vas na šesti Seminar Šolskega polja v našem jubilejnem, desetem študijskem letu. Na njem si bo ena izmed ključnih besed tako pogosti pojem »kriza«. A če naj ta pojem še vsebuje kak potencial za kritično analizo, je treba poskrbeti vsaj za to, da ne spodbujamo njegove inflacije. Pri tem nam bo tokrat pomagala gostja iz Anglije, kjer se v zadnjih mesecih še posebej trdo soočajo s krizo »družbene pogodbe med izobraževanjem in državo«, še zlasti po nedavnem sklepu o radikalnem povišanju šolnin na univerzah. Naša tokratna gostja bo profesorica Susan Robertson z Univerze v Bristolu (Anglija), mednarodno uveljavljena raziskovalka na področju izobraževanja, obenem pa tudi analitičarka in kritičarka sedanjih procesov v Angliji, iz katerih se lahko tudi kjerkoli na evropskem kontinentu česa naučimo.

Naslov njenega uvodnega predavanja je Governing Higher Education Through Crises: The Case of the UK. Na naši spletni strani lahko kot običajno najdete nekaj gradiva, ki vam lahko služi kot priprava na predavanje, ki nam ga pripravlja gostja oziroma kot izhodišče za kasnejšo splošno razpravo.

Robertson, S. (2010) 'Corporatisation, competitiveness, commercialisation: new logics in the globalising of UK higher education' , Globalisation, Societies and Education, 8: 2, 191 — 203

Robertson, S. (2010) Globalising UK Higher Education published by the Centre for Learning and Life Chances in Knowledge Economies and Societies at: http://www.llakes.org

Robertson S. and Dale, R. (2008), Researching Education in a Globalising Era in J. Resnik (ed.) The production of Educational Knowledge in the Global Era, 19 — 31

 

NOTE! This website uses cookies to allow us to see how the site is used.

The cookies cannot identify you. If you continue to use this site we will assume that you are happy with this. Learn more

I understand

If you want to use the sites without cookies or would like to know more, you can do that here